Giresun’un eski şimdinin Manisa Emniyet Müdürü Fahri Aktaş, Altay maçında Giresunspor’u yalnız bırakmadı.Giresun’da görev yaptığı dönemde başarılı çalışmalarının yanı sıra vatandaşlarla iletişimde samimi diyaloglar kuran Müdür Aktaş’ın takımımızı deplasmanda yalnız bırakmaması takdir topladı.

YENİ FORMALAR SATIŞA ÇIKTI….
DÜŞTÜK
GİRESUNSPOR DAN TEŞEKKÜR…
DÜNYA ŞAMPİYONU…
